[ ]
چگونگی ورود هیپ هاپ به سینمای غرب
نظرات

" چگونه هیپ هاپ به هالیوود راه یافت "

.
.



خوب، دنبال این بودم که چجوری هیپ هاپ رو به سینما ربط بدم، گفتم اول یه مقدمه برم یعد شروع کنم به معرفی فیلم های هیپ هاپی و دانلود و بقیه قضایا . . .
امیدوارم خوشتون بیاد . . .


در سال 1982 همه ی عناصر هیپ هاپ برای اولین بار در یک فیلم سینمایی به هم پیوستند. Wild Style اولین فیلم هیپ هاپ بود و برای اولین بارDJing ,Breaking ,MCing و Graffiti Art که عناصر اصلیه هیپ هاپ هستند را با هم به تصویر کشید. این یک اثر کلاسیک برای جامعه ی هیپ هاپ بود, نه تنها به این دلیل که همه ی عناصر در این فیلم نمایش داده شد،بلکه به این دلیل که فیلم در زادگاه هیپ هاپ در جنوب برانکس ساخته شده است. این آغاز نوعی فیلمسازی در هالیوود با فیلمنامه هایی از دیدگاه فرهنگ هیپ هاپ بود. همان آغاز سینمای هیپ هاپ.سال بعد یعنی 1983 فیلم دیگری در رابطه با عناصر هیپ هاپ ساخته شد به نام Style Wars که بیشتر در باره ی هنر گرافیتی بود. فیلم هیپ هاپیه بعدی با تمرکز بر روی رقص ساخته شد. در سال 1984 فیلمی به نام Breakin با نگاهی به West Coast Hip Hop تولید شد. رقصنده های ساحل غربی هم به Break Dancing اضافه شدند. همچنین Ice-T در این فیلم برای اولین بار به سینما معرفی شد. او در نقش خودش به عنوان MC بازی کرد. فیلم هیپ هاپیه دیگری هم به نام Beat Street در سال 1984 ساخته شد. که در آن فرصت دیدن مبتکران رپ Afrika Bambaataa و DJ Kool Herc را در نقش خود شان داریم. فیلم درباره ی فرهنگ هیپ هاپ نیویورک در دهه ی 80 و عناصر DJing , Breakdancing و Graffiti در آن زمان ساخته شده است.




بعد از تولید فیلم هایی مثل Wild Style, Breakin', Krush Groove و همینطور Beat Street نویسندگان شروع به این کردند که نه تنها تمرکز روی عناصر اصلیه هیپ هاپ داشته باشند, بلکه برای ترکیب بیشتر این عناصر با جریان اصلیه خط داستانها حتی در ژانرهای مختلف فعالیت کنند. مدتی گذشت تا خطوط داستان ها درفیلم های هیپ هاپ بیشتر جریان اصلی شدند. اما ارزش ها و بازتاب از فرهنگ همان طور باقی ماند. تا سینمای هیپ هاپ در دهه ی 90 شکل تازه ای بخود بگیرد. در سال 1991یکی از بهترین فیلم های سینمای هیپ هاپ تولید شد. New Jack City به کارگردانیه Mario Van Peebles و با بازیگریه Wesley Snipes و Ice-T ساخته شد. فیلمی که تحت تاثیر گنگستا رپ و فانک آن دوران (Gangsta Rap & Era's Funk) بود.
اما فیلم مهم تری در همان سال 1991 تولید شد که اولین ساخته ی John Singleton به نام Boyz N the Hood بود که در آن Ice Cube ,Laurence Fishburne و Cuba Gooding jr ایفای نقش کردند. این فیلم, زندگی فقیرها در جنوب مرکزی لس آنجلس (South Central) را به تصویر کشید. همچنین این فیلم خدمت واقعی را به سبک گنگستا رپ کرد تا به دنیا نشان دهد این موزیک از کجا می آید. اولین تجربه ی بازیگریه Ice Cube هم در همین فیلم بود و در آن یکی از نقش های اصلی را گرفت.
Boyz N the Hood کاندید 2 جایزه ی اسکار هم شد و John Singleton جوون ترین فردی شد که تا کنون نامزد جایزه ی اسکار بهترین کارگردانی شده است.


سومین فیلم هیپ هاپیه مهم در همان سال 1991, Juice نام داشت که ساخته Ernest R Dickerson بود, که در آن Tupac Shakur و Omar Epps به عنوان نقش اصلی بازی کردند. این اولین تجربه ی حرفه ای برای Tupac در عرصه ی بازیگری بود. این فیلم داستان چند جوون سیاه پوست ساکن محله ی هارلم در نیویورک هست و ... Tupac این فیلم را قبل از اولین آلبوم خود به پایان رساند.

اواخر دهه ی 90 بود که Ice Cube در فیلم حادثه ای ترسناک Anaconda در سال 1997 به همراه Jennifer Lopez و Owen Wilson به عنوان نقش اصلی بازی کرد. همین حضور در چنین پروژه ی بزرگی برای Ice Cube در سینما پیشرفت بسیار چشمگیری بود.

فیلم های گنگستری به خصوص Godfather و Scarface تاثیر شدیدی بر روی هیپ هاپ و همینطور سینمای آن گذاشتند. در حر صورت سالها جلو رفت و این سینما هم مثله ژانرهای دیگه رشد کرد. از سال 2000 به بعد بیشتر فیلم های هیپ هاپی حرفه ای تر و با حضور رپرهای مطرح زیادی تولید شدند و هینطور از آرتیستهای هیپ هاپ در ژانرهای دیگر سینما هم استفاده می شد. این روند هنوز هم ادامه دارد, بطوری که امروز هیپ هاپ و هالیوود ازهم جدا شدنی نیستند. How High, The Wash, 8 Mile و Get Rich or Die Tryin از جمله فیلم های هیپ هاپیه مهم بعد از سال 2000 بودند که سعی می کنم در یه مقاله ی دیگه این دوره ی زمانی را بیشتر توضیح بدم.
امروزه هیپ هاپ نقش خیلی مهمی در صنعت فیلم سازیه آمریکا دارد. البته این رابطه کاملا دو طرفست. حضور ستاره های رپ در فیلم ها به عنوان بازیگر به فروش فیلم کمک می کند. از طرف دیگر هم شهرت و محبوبیت خود رپر بیشتر شده و به فروش آلبوم هایش کمک می شود. در ضمن هیپ هاپ بخشی از جامعه ی واقعی هست و برای نشان دادن این بخش از اجتماع در فیلم ها گزینه ای بهتر از خود جامعه ی هیپ هاپ نیست. هرچند خیلی از ستاره های رپ علاقه ی زیادی به فعالیت در هالیوود ندارند و به همان موزیک و تجارت های غیر هنری و پول ساز دیگری تمایل دارند, مانند P.Diddy که بیشتر فعالیتش در موزیک هست و Bad Boy Records را مدیریت می کند. همچنین Sean John Clothing هم که کمپانی پوشاک هیپ هاپ خودش هست برایش درآمد زایی می کند.


در عوض عده ای دیگری از ستاره های هیپ هاپ از روی علاقه یا برای تجارت فعالیت های سینمایی بیشتری دارند. بعضی از این رپرها در فیلم ها به صورت افتخاری یا در نقش مکمل ظاهر می شوند. این حضور هر چقدر هم کوتاه باشد اثر گذار هست و فیلم را به جامعه ی بزرگ هیپ هاپ معرفی و تبلیغ می کند. اما رپرهای مشهور دیگری هم هستند که بعد از موفقیت در هیپ هاپ و پا گذاشتن به عرصه ی سینما حرفه ی بازیگری رو جدی گرفتند حتی بیشتر از موزیک! تا حدی که در حال حاضر خیلی از سوپر استارهای هالیوود از جامعه ی هیپ هاپ هستند و تبدیل به بازیگرهای بزرگ و حرفه ای شدن و بیشتر به عنوان نقش اول در فیلم ها بازی می کنند و یا حد اقل نقش اصلی دارند. برای مثال می تونم Will Smith را نام ببرم که الان یکی از معروف ترین بازیگرهاییست که در بالاترین سطح سینما فعالیت می کند, شاید خیلی ها اصلا خبر نداشتند که Will Smith از قدیمی ترین رپرهاست که قبل ها با اسم The Fresh Prince رپ میکرد و آلبوم اول خودش را در سال 1987 پخش کرد, خیلی قبل از اولین فیلمش!! البته رپر های زیادی هم هستن که همراه با فعالیت حرفه ای در سینما رپو فراموش نکردن و موزیک را هم با قدرت ادامه می دهند. مثل LL Cool J که یک بازیگر کاملا حرفه ای حساب می شود, از قدیمی ترین رپر های نیویورک هست که اولین آلبوم خودش را سال 1985 پخش کرد. او بازیگری را هم از همان سال 1985 آغاز کرد و اولین فیلمش را به نام Krush Groove بازی کرد که در آنجا نقش خودش را ایفا می کند. LL Cool J هر دو حرفه را همچنان ادامه می دهد.
Ice Cube - Eminem - Snoop Dogg - Xzibit - Ludacris - DMX و... از جمله رپرهای بزرگی هستند که در سینما هم می درخشند, اما این ستاره ها به جز بازیگری در هالیوود کارای دیگه ای هم می کنند مثل ساختن Soundtrack برای فیلم ها, که اولین فوران جدیه موزیک رپ به سینما در سال 1989 در یکی از فیلم های Spike Lee به نام Do the Right Thing بود که از آهنگ Fight the Power که یه کار ضد نژاد پرستانه از گروه Public Enemy بود استفاده شد. سبک موزیک رپ کم کم در فیلم های هالیوودی جا افتاد و رپرها Soundtrack هایزیادی برای فیلم ها ساختند. اما بعضی از آنها پیشرفت بیشتری کردند, تا جایی که در سال 2003, RZA یکی از اعضای گروه Wu-Tang Clan در بالاترین سطح سینما در آهنگسازیه فیلم Kill Bill به کارگردانیه Quentin Tarantino همکاری کرد که برای هیپ هاپ افتخار بزرگی هست.

ادامه در ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 288
موضوعات مرتبط: فول آلبوم و بیوگرافی رپ , ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4

یک شنبه 23 بهمن 1390 ساعت : 13:8 | نویسنده : اشکان اندلس
برف بجنورد را سفید پوش کرد....
نظرات

برف از دیروز در حال باریدنه و بجنورد رو کاملا سفید پوش کرده...

برف اونقدر شدید بوده که دیروز تعدادی از محور مواصلاتی بجنورد مسدود شده و مسافران در

برف و کولاک گیر کردند...اما با تلاش حلال احمر و راهداری نجات یافتند...

گردنه های برف گیر بجنورد همچنان حالت قرمز و خطرناک دارد و توصیه شده که از مسافرت های

غیر ضروری خودداری شود

عکس هایی از برف...گرفته شده توسط خودم

http://www.up.98ia.com/images/ughkul9iubijbf0eib63.jpg

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 259
موضوعات مرتبط: عکس , ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

یک شنبه 23 بهمن 1390 ساعت : 12:50 | نویسنده : اشکان اندلس
عشق نوشته ها
نظرات
عزیزم خواستم فراموشت کنم اما نشد.مدتی خاطرت از یادم می رفت ولی دوباره تمام خاطراتی که با تو داشتم تمام ان احساسی که من نسبت به تو داشتم ان حرفها. ان دوست داشتن ها ان احساسات قشنگ وبی ریا وبدون هوس همه ی ان ها یادم می امد ایا میشود این خوبی ها این همه پاکی را از یاد برد.
عزیزم نمی دانم توهم مثل من.در یاد وفکر من هستی یا این که مرا از یاد بردی وتمام عشقی که بین ما بود از بین رفته .خدایا اگر به همین سادگی همه چیز فراموش میشود از اول هم این عشق بوجود نیاید اری گفتم وقتی همه ی اینها یادم میاد دیگر فراموش کردنت سخت میشه
دوباره همان احساس همیشگی به سراغم امده ودوباره تمام وجودم را از عشق به تو پر میکند
تعداد بازدید از این مطلب: 227
موضوعات مرتبط: عشق نوشته ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 23 بهمن 1390 ساعت : 12:0 | نویسنده : اشکان اندلس
عشق نوشته ها
نظرات

درمثنوی زندگی مـَن
دامنت را پـُـر میکردم از استعاره های عاشقانه
امـــا درعوض تو
من را می انداختی
میانـــــِـ کنایه های موسفید کـُن ...

تعداد بازدید از این مطلب: 234
موضوعات مرتبط: عشق نوشته ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 23 بهمن 1390 ساعت : 11:0 | نویسنده : اشکان اندلس
عشق نوشته ها
نظرات

حــرفــی نیست ...
فقــط مـی نــویسـم ...
رفـت ...
حســی کــه تــو را دوست میـداشـت...


تعداد بازدید از این مطلب: 257
موضوعات مرتبط: عشق نوشته ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 23 بهمن 1390 ساعت : 10:0 | نویسنده : اشکان اندلس
دلتنگ.......
نظرات

گاهی دلتنگ میشوم.....

دلتنگتر از همه دلتنگی ها....

گوشه ای مینشینم......

حسرت ها را میشمارم......

وباختن ها و صدا شکستن ها را.....

نمیدانم من کدام امید را ناامید کردم......

و کدام خواهش را نشنیدم.....

و به کدام دلتنگ خندیدم که چنین دلتنگم....

مطلب ارسالی ازTarlan-M

تعداد بازدید از این مطلب: 286
برچسب‌ها: متن , عاشقانه ,
موضوعات مرتبط: عشق نوشته ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 21:20 | نویسنده : اشکان اندلس
در پشت هر مرد بزرگ ، زنی بزرگ ایستاده است – داستان خنده دار
نظرات

توماس هیلر، مدیر اجرایی شرکت بیمه عمر ماساچوست ، میو چوال و همسرش در بزرگراهی بین ایالتی در حال رانندگی بودند که او متوجه شد بنزین اتومبیلش کم است. هیلر به خروجی بعدی پیچید و از بزرگراه خارج شد و خیلی زود یک پمپ بنزین مخروبه که فقط یک پمپ داشت پیدا کرد.او از تنها مسئول آن خواست باک بنزین را پر و روغن اتومبیل را بازرسی کند.سپس برای رفع خستگی پاهایش به قدم زدن در اطراف پمپ بنزین پرداخت.
او هنگامی که به سوی اتومبیل خود باز می گشت ، دید که متصدی پمپ بنزین و همسرش گرم گفتگو هستند.

 

وقتی او به داخل اتومبیل برگشت ، دید که متصدی پمپ بنزین دست تکان می دهد و شنید که می گوید :” گفتگوی خیلی خوبی بود.”
پس از خروج از جایگاه ، هیلر از زنش پرسید که آیا آن مرد را می شناسد.او بی درنگ پاسخ داد که می شناسد.آنان در دوران تحصیل به یک دبیرستان می رفتند و یک سال هم با هم نامزد بوده اند.
هیلر با لحنی آکنده از غرور گفت :” هی خانم ، شانس آوردی که من پیدا شدم . اگر با اون ازدواج می کردی به جای زن مدیر کل، همسر یک کارگر پمپ بنزین شده بودی.
” زنش پاسخ داد :” عزیزم ، اگر من با او ازدواج می کردم ، اون مدیر کل بود و تو کارگر پمپ بنزین .”

برگرفته از کتاب بهترین نکته ها و قطعه ها
تعداد بازدید از این مطلب: 198
موضوعات مرتبط: داستان خنده دار , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 21:4 | نویسنده : اشکان اندلس
استفاده از فرصتها...داستان خنده دار
نظرات

مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد.

وقتی پولهارا دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟
مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم.

 

سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و او را در جا کشت.

او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید: آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟

مرد پاسخ داد : نه قربان ، من ندیدم ؛ اما همسرم دید!

تعداد بازدید از این مطلب: 221
موضوعات مرتبط: داستان خنده دار , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 20:32 | نویسنده : اشکان اندلس
داستان خنده دار گربه
نظرات

یه خانومی گربه ای داشت که هووی شوهرش شده بود.

 

آقاهه برای اینکه از شر گربه راحت بشه، یه روز گربه رو میزنه زیر بغلش و ۴ تا خیابون اونطرف تر ولش

 

می کنه.

وقتی خونه میرسه میبینه گربه هه از اون زودتر اومده خونه. این کارا رو چند بار دیگه تکرار می کنه، اما

 

نتیجه ای نمیگیره.

 

یک روز گربه رو بر میداره میذاره تو ماشین.

 

بعد از گشتن از چند تا بلوار و پل و رودخانه و. . . خلاصه گربه رو پرت میکنه بیرون.

 

یک ساعت بعد، زنگ میزنه خونه. زنش گوشی رو برمیداره.

 

مرده میپرسه: ” اون گربه کره خر خونس؟”

 

زنش می گه آره. مرده میگه گوشی رو بده بهش، من گم شدم!!!!

تعداد بازدید از این مطلب: 249
موضوعات مرتبط: داستان خنده دار , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 20:30 | نویسنده : اشکان اندلس
شش حرف و چهار نقطه
نظرات

شش حرف و چهار نقطه ! کلمه کوتاهيه . اما معنيش رو شايد سالها طول بکشه تا بفهمي !

 

 

 

تو اين کلمه کوچیک ده ها کلمه وجود داره که تجربه کردن هر کدومش دل شير مي خواد!

 

 

 

تنهايي ، چشم براه بودن ، غم ؛غصه ، نا اميدي ، ***جه رو حي ،دلتنگی ، صبوری ، اشک بیصدا ؛

 

 

 

هق هق شبونه ؛ افسردگي ،پشيموني، بي خبري و دلواپسي و .... !

 

 

 

براي هر کدوم از اين کلمات چند حرفي که خيلي راحت به زبون مياد

 

 

 

و خيلي راحت روي کاغذ نوشته ميشه بايد زجر و سختي هايي رو تحمل کرد

 

 

تا معاني شون رو فهميد و درست درک شون کرد !!!

 

متنفرم از هر چیزی که زمان را به یاد من میاورد... و قبل از همه ی اینها متنفرم

 

 

از انتظار ... از انتـــــــــــــــــــــــــــــــظار متــــــنـــــفــــــرم
تعداد بازدید از این مطلب: 244
موضوعات مرتبط: عشق نوشته ها , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 20:23 | نویسنده : اشکان اندلس
یه داستان عاشقانه کوچولو
نظرات

پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم
تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید…

چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..!
دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود:

سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم..پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم..امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه.(عاشقتم عزیزم)

http://www.roozeshadi.com/wp-content/uploads/2009/07/ghalb-225x300.jpg

قلب

دختر نمیتوانست باور کند..اون این کارو کرده بود..اون قلبشو به دختر داده بود..
آرام اسم پسر را صدا کرد و قطره های اشک روی صورتش جاری شد..و به خودش گفت چرا هیچوقت حرفاشو باور نکردم…

منبع:مجله روز شادی

تعداد بازدید از این مطلب: 274
موضوعات مرتبط: داستان عاشقانه , ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 20:15 | نویسنده : اشکان اندلس
سرمای خوشایند...
نظرات

سرمای برف رو دوست دارم...

 

الانم داره برف میباره...آروم...آروم..آروم...

 

برف رو دوست دارم چون سفیده..

 

چون رنگ آشتیه...رنگ دوستیه...رنگ محبته...رنگ خوبی هاست

 

من از قهر متنفرم

 

از دشمنی هم متنفرم

 

دشمنی و تنفر آدم رو داغ میکنه...داغی هم برف رو آب میکنه

 

هر کسی درونش یک باغ داره که توش پره برفه

 

دوست نداری که برفای درونت آب بشه؟

 

تعداد بازدید از این مطلب: 219
موضوعات مرتبط: دلنوشته ها , ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 18:38 | نویسنده : اشکان اندلس
برای کسی که دوسش دارم...
نظرات

خودش میدونه با کیم...

تعداد بازدید از این مطلب: 238
موضوعات مرتبط: عشق نوشته ها , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 17:24 | نویسنده : اشکان اندلس
داستان <عشق پنهان>
نظرات

موضوع"عاشقانه غم انگيز
جرج آلن:اگر كسي را دوست داري به او بگو زيرا قلب ها با كلماتي كه نا گفته مي مانند ميشكنند
"به او بگوييد دوستش دارم به او كه قلبش به وسعت درياست كه قايق كوچك دل من در آن غرق شده،به او كه مرا از اين زمين خاكي به سرزمين نور و شعر و ترانه برد و چشم هايم را به دنيايي پراز زيبايي باز كرد. Fallin love
او با چشمان دكمه اي مانندش به من زل زده بود چشمان او غرق از التماس بود.ديو با صدايي آرام گفت:بلا!اي كاش ميشد هميشه پيش من بماني
_ببخشيد عزيزم مجبورم برم ولي اينو بدون هميشه در قلب من ميموني.واي خداي من خيلي دوستش داشتم ضربان قلبم تند ميزد خواستم داد بزنم بگم دوست دارم ميخواستم بگم اگه ميخوام برم فقط ميخوام تو دست منو محكم تر بگيري و بگي از پيشم نرو..
نم باران ميزد و صداي ساحل خروشان قدم هاي مارا عاشقانه تر ميكرد.
ديو گفت:من....من...من مبخواستم بدوني تو هميشه تنها كي بودي كه طعم واقعي عشق رو باهاش تجربه كردم حتي اگر آن سر دنيا هم باشي بازم دوست دارم بلا؛دستان سرد مرا دردستش گرفته بود گرماي دستانش را حس ميكردم.احساس ميكردم بيشتر از هميشه دوستش داشتم ؛يعني ميتونم بدون اون زندگي كنم؟حتي فكر كردنش هم عذابم ميداد زندگي بدون ديو برايم غير ممكن بود.سكوت غم انگيزي بين ماحكم فرما بود نگاه هاي او مرا عاشق تر ميكرد سعي كردم جلوي اشكانم را بگيرم. بلا؟-بله ديو؟يعني ميشه يه روز دوباره با هم در كنار همين ساحل قدم بزنيم؟بزودي زود تز آن كه فكرش را بكني؛قطره اي اشك از چشمانش سرازير شد امواج با موهاي كوتاه و قهوا ي رنگش را تكان ميداد.ديو با صدايي لرزان گفت:منتظرت ميمونم بلا،منتظر ميمونم.
ديگه وقت رفتن بود خورشيد داشت غروب ميكرد. گفتم:من ديگه بايد برم از پرواز جا ميمونم!ديو مرا در آغوش گرفت ديگر نتوانستم تحمل كنم قطره هاي اشك گونه هايم را خيس كرده بود اصلا نميخوستم از پيش او بروم گرماي وجودش به من احساس آرامش ميداد ضربان قلبش تند ميزد.
ديگه بايد برم ديو.خدا حافظ بلاي عزيزم.
از او دور ترو دورتر ميشدم احساس كردم قلبم دارد از جا ميكند.زير لب گفتم:برميگردم ديو برميگردم.در راه با خودم فكر ميكردم؛يعني اگر دوباره برگردم باز هم مرا مانند قبل دوست دارد؟باز هم ميشود مانند هميشه كنار ساحل عشق قدم بزنيم؟
هنوز يك هفته بيشتر نگذشته بود ديگه تحمل دوريش را نداشتم ميدونستم بعد از ظهر ها هميشه به كنار ساحل ميرود اين كار هميشگي ما بود.با عجله به ستمت ساحل دويدم اما خبري از ديو نبود!يعني ديو مرا فراموش كرده است؟اندوه تمام وجودم را فرا گرفته بود احساس ميكردم فراموش شدم ولي هنوز كسي از بيكران ها صدايم ميزند گوش تيز كزدم اما گوشهايم پرده بر شنيدن كشيده بودند شايد تمام اين ها فقط يك رويا بود!رويايي كه من پازلش را هرشب در زهن خود ميسازم._ديو عزيزم كجايي؟به سمت خانه اش دويدم در باز بود نسيم خنكي پرده هاي سفيد را تكان ميدادو خورشد روشنايي اش را به خانه بخشيده بود.ديو را ديدم كه غرق در خون با چشمان آب اش كه همچون دريا بود به عكس مان زل زده بود....دستانش سرد بود و ديگر گرمايي نداشت با چشمان خيسش كه سرشار از دلتنگي بود به عكس من نگاه ميكرد نا مه اي در دستش بود نامه را برداشتم و شروع به خاندن كردم قطرات اشك ديدگانم را تار كرده بود.

"به نام خداوند عشق"
براي كسي كه آفتاب صداقت را به ميهماني گل هاي باغ رز مي آورد و گيسوان طلائي رنگش را به باد ميسپرد و دو دست سپيدش را به آب ميبخشيد و شعر هاي خوشي چون پرنده ها ميخواند
"بلاي عزيزم"
هرروز كه براي ديدنت به كنار سا حل ميرفتم و قدم ميزدم خاطرات غشنگمان را به ياد مي آوردم صداي دريا به گوشم ميرسيد اما صداي دل انگيز تو نبود گه مانند هميشه به من آرامش دهد. به غروب خورشيد كه نگاه ميكردم ياد زماني مي افتم كه تو در آغوشم بودي؛ ياد زمان جدايي من از تو،ديگر دستانت ،صداي ضربان قلبت نبود كه آرامش را به من هديه كند.ديگر خبري از زمزمه ي عشق نبود رد كنار اين ساحل غم انگيز و ساعت اين اختراع غريب لحظه هاي بيتو بودن را به رخم ميكشيد و دل تنگي مرا افزايش ميداد ، جاي خاليت را لحظه به لحظه حس ميكنم اي كاش سرنوشت جدايي را براي ما رقم نمي زد.بلاي عزيزم امشب ماه كامل است و درخشش ماه مانند چشمان توست ديگر تحما دوريت را ندارم و اين را بدان كه هميشه دوستت داشتم و تو را به خداوندي كه عشق پاك را ميان انسان ها آفريد مي سپارم.
عاشقانه ترين عاشقانه هايم فداي تو
Daive


اشك هايم نامه ي ديو را خيس كرده بود*_آخه چرا ديو گفته بودم كه برميگردم؟!
صداي ناله هاي بلا خانه ي سرد ديو را پركرده بود....ديو عزيزم ديگر دلتنگ من نباش دارم ميام پيشت كم كم دارم احساس ميكنم ديو به من نزديك ميشود دوباره گرماي ستانش را حس ميكنم.هنوز نسيم خنكي مي آمدنا گاه سكوت غم انگيز در خانه حاكم شد.بدن سرد بلا در كنار ديو افتاده بود و در خون مي غلتيد حالا ديگر ديو تنها نبود باز هم بلا در كنارش بود
"آري بيگمان ما نيز پيش از اين ها مرده بوديم اگر عشق نبود"
دكتر شريعتي:غريب است دوست داشتن و عجيب تر از آن دوست داشته شدن و قتي ميدانيم كسي با جان و دل دوستمان دارد ونفس ها،صدا،نگاه،وروحمان در جانش ريشه دوانده به بازيش ميگيريم هرچه او عشق تر ما سرخوش تر هرچه او دل نازك تر ما بيرحم تر
"تقصر از ما نيست تمامي قصه هاي عاشقانه اينگونه به گوشمان خوانده شده"



End of the story

نویسنده:دوست خوبم shabnampuk(پارمیدا)

تعداد بازدید از این مطلب: 222
موضوعات مرتبط: داستان عاشقانه , ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 15:44 | نویسنده : اشکان اندلس
دلیل پخش نشدن موزیک ویدیوی امیر تتلو به نام لالایی در شبکه ی PMC
نظرات

دلیل پخش نشدن موزیک ویدیوی امیر تتلو به نام لالایی در شبکه ی PMC و برخورد بد با امیر تتلو به گفته ی خود امیر ...

با تشکر از داداش علی ادی بخاطر اطلاع رسانیش

تعداد بازدید از این مطلب: 303
موضوعات مرتبط: عکس , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 15:44 | نویسنده : اشکان اندلس
تولد دوست خوبم امین ....
نظرات

امین جون تولدت مبارک

 

 

خواستم اینجا هم بهت تبریک گفته باشم....حتی اگه نبینی...

 

کلا اینو بدون همیشه تو قلب مایی داداش

تعداد بازدید از این مطلب: 199
موضوعات مرتبط: دلنوشته ها , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 15:26 | نویسنده : اشکان اندلس
نقد آهنگ این راه ماست (سازش و جاستینا) از گروه نقد و بررسی R3D
نظرات

نقد آهنگ این راه ماست (سازش و جاستینا) از گروه نقد و بررسی R3D

در ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 257
موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 15:14 | نویسنده : اشکان اندلس
برف
نظرات

http://kocholo.org/img/images/63188598480405879963.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 252
موضوعات مرتبط: عکس , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 13:41 | نویسنده : اشکان اندلس
حال و روزت چطوره؟
نظرات

داره برف میاد.دونه های سفید و کوچیک و قشنگ برف که میشینه رو ایوان حیاط

برف سفیدی که سفیدیش حال آدم رو خوب میکنه.تمیز.صاف.بدون لک و کثیفی.

کاشکی میشد حال و احوال همه آدم ها مثل برف باشه...ولی یه بدی داشت...

اگه کسی با پاهای کثیفش رو احوالات برفی شما راه میرفت ، ردپا ش میموند...ردپای کثیفش

پاک هم نمیشد...مگر اینکه در گذر زمان دوباره برف بباره و روش رو پر کنه...ولی حیف که اگه برف ها رو بزنی کنار

ردش هست و میمونه...

ولی یه خوبی هم داره...

اگه کسی بیاد و کنار احوالاتت یه آدم برفی خوشگل و کوچولو بسازه خیلی خوب میشه نه؟

یه آدم برفی که هم دم تنهاییت باشه...

پس کاشکی احوالت همه تون برفی باشه....برفی و سفید

http://www.ekanoon.com/wp-content/uploads/323564_FbhK1X97.jpg

http://nasimearamesh.com/imgs/barf.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 295
موضوعات مرتبط: دلنوشته ها , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 13:33 | نویسنده : اشکان اندلس
آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید و سالار به نام ایران با دو زبان ترکی و فارسی
نظرات

اولین تراک رپ ترکی و فارسی با اجرای سعید و سالار

 

http://up.vatandownload.com/images/zsb3yl05dquk088ncr7g.jpg

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

تعداد بازدید از این مطلب: 241
موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ رپ , ,
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 13:23 | نویسنده : اشکان اندلس
ویدئو جدید و زیبا از مهرک -Reveal- به نام -7ntro- از آلبوم هفت سایه
نظرات

ویدئو جدید و زیبا از مهرک Reveal به نام 7ntro از آلبوم هفت سایه

http://dl1.rap3da-dl.in/music/Reveal%20-%207ntro_001.jpg

دانلود با دو کیفیت در ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 249
موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ رپ , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 13:9 | نویسنده : اشکان اندلس
آهنگ جدید , احساسی و حرفه ای و بسیار زیبا از اشراق به نام -Home Alone-
نظرات

هنگ جدید , احساسی و حرفه ای و  بسیار زیبا از اشراق به نام Home Alone | میکس و مستر : Marques Coupro
لطفا کار رو با کیفیت بالا دانلود کنید تا زحمتی که رو کار کشیده شده مشخص شه
http://dl1.rap3da-dl.in/music/Eshragh%20-%20Home%20Alone_001.jpg

دانلود با دو کیفیت در ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 220
موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ رپ , , ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 13:9 | نویسنده : اشکان اندلس
آلبوم جدید و فوق العاده زیبا از علی سورنا به نام مرد تنها
نظرات


 

براي دانلود کليک راست نموده و از گزينه Save Target As استفاده نماييد

http://dl1.rap3da-dl.in/music/Sorena%20-%20Marde%20Tanha_001.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 273
موضوعات مرتبط: آلبوم رپ , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 12:43 | نویسنده : اشکان اندلس
آهنگ جدید هیچکس بنام اون مثلِ داداشم بود
نظرات

آهنگ جدید و بسیار زیبا از هیچکس به نام « اون مثل داداشم بود » با آهنگسازی مهدیار آقاجانی


 

تکست و لینک دانلود  در ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 199
موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ رپ , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 12:37 | نویسنده : اشکان اندلس
آهنگ جدید پرهام سزار و -B.Rap- به نام -Attention-
نظرات

اینم آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پرهام سزار از گروه تن به 10 به همراهی B.Rap
به نام Attention |میکس و مستر : رضا موتی | به هیچ وجه این کار رو از دست ندید | با دو کیفیت + متن آهنگ


تعداد بازدید از این مطلب: 720
موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ رپ , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت : 12:31 | نویسنده : اشکان اندلس
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر سنجی

نظرتون راجع به این وبلاگ چیه؟

آخرین مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ هر روز با مطالب مختلف و گوناگون آپ میشه پس هر روز سر بزنید و از مطالبی که میزارم لذت ببرید این وبلاگ میخواد بهترین باشه پس با من همراه شید!!!
منو اصلی
موضوعات
لینک دوستان
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 277
:: کل نظرات : 34

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 65

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 4
:: بازدید هفته : 31
:: بازدید ماه : 319
:: بازدید سال : 866
:: بازدید کلی : 116069
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دنیای دانلود و آدرس aedlworld.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.